tisdag 7 februari 2012

Godmorgon...!!!

Idag har vi en dag med ungf..-6c..ser ut att bli en grå dag....alltså vädermässigt!!

Så vad händer här idag då...?
Blir som vanligt..vilket är underbart..en dag med träff av goda vänner!!

Vid 11 skall jag träffa Anki på Röda rummet...sen vid halv 1..skall jag träffa Helene..på Blomsterkroken!
I eftermiddag skall jag hem till Karin...för hon fyller år idag!!
Så jag niger...och säger Grattis!!!

Många tycker kanske att jag har det jättebra...bara gör det jag vill...fikar..osv....
Men mina vänner..jag kan garantera..att ni inte vill byta...ledvärk och fibromyalgi...är ingenting..som man önskar någon!

Eftersom jag är hemma varje dag...och har  varit så i flera år...så måste jag fylla mina dagar...med roliga och mysiga saker!!

Ringt gyn idag..och fått en ny tid..känns så bra!!

Måste visa mina fina rosor....

 Detta är boken jag läser just nu....

Nu mina vänner skall jag gå och fixa till mej....
Jag önskar er alla...en underbar dag!!!

Fånga och skapa din egen dag...se alltid framåt..och lägg det gamla bakom dej...!!
För om du jämför livet med en bilruta...så ser du bakåt..så är bakrutan liten..men tittar du framåt..så ser du att framrutan..är stor.

Försök att leva livet så..allting blir mycket lättare..då.
För som DU vet..dagen som är idag..och morgondagen ..är bara DU som kan skapa och göra den till vad den blir!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Så här års så vill man gärna ha blommor så vi kan stå ut med vintern.Vilken fin ros du har.
    Det är alltid lätt att döma andra människor när man inte vet hur de egentligen har det. Man behöver gå en mil i den andres skor för att förstå. Du gör helt rätt i att fylla dina dagar med trevliga möten med andra människor. Fyll dina dagar med liv och inte livet mad dagar.
    Må så gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Åh vilka rosor!! Nää jag dömer dej inte,har alldeles för mycket själv i kroppen som kanske ej syns men...
    Så gött att du NJUTER i stället för att klaga för det GÖR du sällan Annika! Tack för gulliga kvällso morronkommentarer.jobbat mycket så det blir idag i stället! Ska åka på ett ärende till mina barnbarn sen ska jag njuta ända tills dygn i morron igen,puh! Ha en trevlig dag..Ps visst finns det dom som ska försörja sig på blommor,du säger som min gubbe,hihihi) Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Man måste fylla sina dagar för att klara av det du har, har en vän som har ledvärk, så jag vet vad du talar om! Nora Roberts böcker läser jag väldigt mycket å ofta! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar ros så härlig. Vet att du inte har bara glansdagar med denna värk. men som du säger många tror nog detta bara för det inte sitter utanpå. Men lev o ha kul o fika o gör vad som faller dig in. Det är ingen som ska ha ont av det. ha en super mysig tisdag med goda vänner krmar Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika