söndag 29 januari 2012

Mysig söndagsfika....!!

Gokväll på er...!!!

Varit liite kallt idag..brrr..blåst en del..men några strimmor från solen letade sig fram..iaf en liiten stund!!

Har varit hos Anki och fikat idag...såå mysigt!!
Här kommer bara liite bilder från hennes hem....

 Kan ju nästan tro..att dom är riktiga...

 Tyvärr...liite mörk bild..men är ett skåp..fyllt med bl a nallar...

 Lite bilder från köket...
 Denna underbara resväska....
 Blev som sagt..bara några bilder från hennes hem..som är sååå mysigt!!

Efter fikat åkte vi till denna "lilla" inredningsbutik. Hmm..liten ja..det stämmer....
Butiken var som i en liiten gillestuga..alltså hemma hos försäljaren. Hon hade fina saker..inte så mycket..men opps..såå dyrt.
Men kostar ingenting att titta!!

Var hemma på sen em..och sedan dess har jag bara slappat..el..jag har bl a bytt gardiner i köket!

Nej nu mina vänner skall jag gå och fixa en kopp kaffe!!

Jag önskar er alla..en fortsatt härlig söndag!!
Mys..njut..och bara ha det gott!! Kryp upp i soffan..och bara var...ta vara på kvällen..och gör även den till din egen!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hiiiihi......

    Stor Kram till dig från mig !!!

    SvaraRadera
  2. Vad var det för butik du var i tro?? Jag blir nyfiken... =0)
    Fortsätt att söndagsmysa!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Dom där bakelserna såg verkligen goda ut;)

    Grattis till din award!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Kramen var ju såklart från mig...Anki.

    SvaraRadera
  5. Go Måndag! :o)

    Det var ett mysigt och hemtrevligt hem! Där skulle nog mina ögon snurra runt åt alla håll och kanter för att spana in allt snyggt! :o)

    Ha det gött!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  6. Fina bakelser, ser ju nästan verkliga ut, min arbetskompis bjöd mig på tårta en gång när vi skulle byta av varandra, såg nog ut som ett ? men när jag skulle dela....hahaha! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Hej! fina bilder ;)oh vad mycke nallar ;0 ja alla kan ju inte samla på änglar förstås ;))) kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika