torsdag 5 januari 2012

Drömmar.......

Godmorgon på er..eller skall kanske säga..godförmiddag!!
Heelt otroligt...vaknade klockan 09.00..vet inte när det hände sist!
Har iof sig varit vaken liiite inatt..men inte alls som annars!!
Såå skönt!!

Brukar sällan komma ihåg vad jag drömmer..men vissa drömmar..glömmer man inte......
Natten till tisdagen..drömde jag att jag var på begravning..vet inte till vem..men gör mej liite olustig..eftersom jag haft liknande drömmar tidigare..och då har det blivit precis som i drömmen.
Vet inte varför jag drömmer just om detta..men kanske för att jag skall vara förberedd..hur man nu skall kunna vara det....

Jag kanske skall berätta om vädret..för omväxlings skull!!
Här är grått..tror snart..bara att det finns det på färgskalan, här....regnar av och till..ett SÅ jäkla trist väder!!

Så vad händer annars idag...?
Skall träffa Lisa i eftermiddag..på en fika..och efter det blir det nog en träff..med Josefine!

Nej nu skall jag fortsätta "hasa " runt i morgonrocken..har ju precis avnjutit min frukost..så jag skall fortsatta att bara ta det lugnt!!

Jag önskar er alla..en fortsatt härlig dag!!



Tag vara på varje dag...och gör det bästa av den!! Allting går så mycket lättare då..som jag brukar säga...
" Se möjligheterna..istället för hindren ".....
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Här är färgskalan vit vit och lite till vitt :O) Märkligt hur olika det är fast vi bor i samma land. Jag ska snart ut och ta reda på nattens snö. Jag är ledig i dag, men i morgon jobbar jag. Ha en bra dag min vän. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Här i Mellerud har vi samma nyans på färgskalan som hos dig! Hoppas på lite frost nu, hatar leriga hästhagar! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. God fortsättning på det nya året.
    Ibland kan man drömma lite olustiga drömmar och man vet inte alltid vad det står för. Man får tänka på något roligt istället då.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Här har det kommit lite snö ner idag men inte mycket.
    Ha det gott och sköt om dig.
    Många kramar Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika