lördag 7 januari 2012

Award....



Såå glad jag blir!! Har fått denna award..av Katarina..med den härliga bloggen "Brunkullans goda"

Liebster..är ett tyskt ord..och betyder tydligen "käraste". Den ges tydligen till dom som har mindere än 200 följare/prenumeranter.

Så när man fått en sådanhär award..vad skall man då göra??

Jo...Tacka den som gett dej utmärkelsen..samt länka.

Sen skiva ner fem bloggar som man vill skicka den vidare till..samt lämna en kommentar hos dom!!

Så då skall vi se..vilka fem..jag skall välja...
Vill egentligen ge den vidare till alla!! Eftersom det är ni alla...som gör bloggandet så kul!!!

Men här kommer mina fem.....

Maria med bloggen.."Wikers Liv"

Lisa med bloggen "FRELUGAN"

Gunilla med bloggen "Gunillas ljusglimtar"

Maggan med bloggen "Vindsromantik"

Elzie med bloggen "ESSEMIAS VÄRLD"

Jag hoppas att ni kanske vill lämna denna award vidare....

Önskar er en fortsatt mysig lördag!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Tack fina, fina du!
    Vad glad jag blir!
    Såklart ska jag lämna den vidare också!
    Ha nu en riktigt fin lördagkväll!
    Kram!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. hej Annika! Jag bugar o tackar allra mjukast för AWARDEN...Ska försöka skicka den vidare...kram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Stort grattis till dej va kul!!
    Ha en fin kväll och bara mys och va :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Vad glad jag blir, Tack!
    Jag kommer att ta hem den när jag gör nästa inlägg.

    Tack-Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  5. Glömde!!!
    Ett stort Grattis till din Award! Den är du värt...

    /Kram Maggan

    SvaraRadera
  6. Grattis till din award! Den är du värd!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Tack söta...
    Grattis till din award. Ha en fin helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika