onsdag 7 december 2011

Godmorgon......

Somnade sent...och vaknade tidigt...det är väl det som kallas att ta vara på dygnets alla timmar...hihi
Vaknade vid 04...och sedan var det kört...ja ja...det är ju så mitt liv ser ut..vad deg gäller sömn!!!

Idag skall jag ringa vårdcent...måste be om en tid...och förhoppningsvis få en kortisonspruta i axeln...vet ju att jag inte får flera...egentligen...men hoppas på ett undantag...annars vet jag inte vad jag skall göra.....

Ser ut att bli ännu en grå dag....Yohanna ringde precis från sitt jobb....där låg det snö...och det snöade en del när hon var påväg dit i morse..tänk om det även kunde komma hit!!!
Ist för storm...och regn...julkänslan finns ju inte riktigt..kan jag säga!!!

I em skall jag träffa älskade Josefine..och sedan skall jag slå in julklapparna!!!

Jag önskar er alla...en underbar onsdag!!!

Var rädda om er och varandra!!! Dagen som är idag...är din..gör det bästa av den..och se dom små ljusglimtarna varje dag!!!
Du vet ju...att det är bara DU...som skapar och gör dagen till den det blir!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej gumman,ja vi får ta varann i hand om sömnen förstår jag..men men det är la åldern ,hihi...Jo detta me adventskalendern så tror jag att det ska bli bra folk av lilla charlie.Det var väl mycket sån't på 30 - 40 tal när det ska vara antar jag.Annars får du inte tro att jag gillar det budskapet heller,inte alls...Kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika