fredag 4 november 2011

Tänk.....

När jag förr jobbade nätter...då var just denna natt ngt speciellt. Nu menar jag med alla tända ljus på våra kyrkogårdar.
Vi har framför allt en ganska stor kyrkogård här i stan..och när man då körde förbi denna...såg det ut som om hela kyrkogården brann.
Otroligt vackert.....vet inte, om man t o m kan säga att det var lite magiskt!!

Så annars idag då...fikat med Josefine..alltid lika mysigt!!
Sen har jag städat..skönt när det är gjort!!

När jag öppnade min ytterdörr..på fm rasslade det till och ngt ramlade ner....



 Tack..Mr Mys!!! För dessa rosor...ser ut som om dom är orange..men är mörkt mörkt röda...
Bara såå gulligt!! Blev såå glad!!!

Nu skall jag fixa en kopp kaffe och bara njuta i mitt nystädade hem...hihi...

Önskar er alla en fortsatt mysig fredagskväll....!!!

Var rädda om er och varandra!!! Säg ngt underbart till den/dom du älskar!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Skönt att ha allt överstökat nu som du hade denna veckan. Och städat?! Här är det inte ens lönt att städa, haha. Blir lika dammigt igen när man börjar röra runt här.
    Vilka tjusiga rosor. Tycker det var rätt läcker färg på dom ändå. Nästan lite orangebruna med någon annan färg i som jag inte kommer på för tillfället.
    Hoppas du får en skön kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Åh, så vackra rosor! Så romantisk han är, Mr Mys!
    Kan tänka mig att det var just som du säger, magiskt, på kyrkogården!
    Ha en underbar helg!
    Kram / Maria

    P.S Jag köpte oxå det julpapperet ;) Har du förresten sett krukan/zinkhinken de hade i samma stil? Jättesöt.

    SvaraRadera
  3. Jättefina rosor ,var rädd om'en! Jaa visst är det nästan magiskt när man ser alla ljus hos våra nära o kära...Fin text du visar gumman...Kram på dej,ja nu ska jag shoppa loss...Gunilla

    SvaraRadera
  4. Ja det är något magiskt med kyrkogårdar så här på allhelgona! Alla borde ha en Mr MYS!! Så gulligt av honom! Ha en fin dag! Visst är det härligt när man städat då är det bara att tända ljus och mysa sen! Så mycket bättre och spabad blir det för mig!!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Så himla fina rosor du har fått
    ha de bäst
    Kramiz

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika