onsdag 16 november 2011

Något jag borde gjort för länge sedan.....

I morse när jag gick upp...el upp och upp...vet inte hur många ggr jag varit uppe inatt....
Hur som helst...när jag gick upp..var det kallt ute och klart.....sen 10 min senare så var staden återigen inbäddad i dimma....
Har varit så..heeela dagen!

Har frukosterat här med bästaste Lisa..var ett tag sedan. Vi pratade och pratade och vips..så hade två timmar gått!!

Sedan hade jag besök av Mr Mys....alltid trevligt! Men nu hade jag bestämt mej...vilket jag kanske skulle gjort för längesedan..men nu är det gjort!
Så i fortsättningen...blir det ingen Mr Mys.

Tja..hur mår jag idag då??? Jo tackar som frågar...hihi
 Känner mej inte såå trött idag..och det är ju ett sundhetstecken!!!
 Annars mår jag bra...värst svullnaden på magen har gått ner...så nu ser jag inte ut..som om jag vore i 9:e mån...utan möjligen i 4:e...:)

Nu skall jag  gossa in mej i min soffa en stund...innan jag kommer på ngt annat att göra....som ni hör..börjar jag återvända..tillbaka till mitt vanliga jag..igen...




(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Här har det varit klart och kallt hela dagen. Suttit instängd i lägeneheten, men imorgon tänkte jag vara frisk, för det har jag bestämt, och då blir det en promenad till jobbet.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Så skönt att du börjar må bättre:) Det låter som du börjar bli ditt rätta jag igen;) Vad skönt att du har bestämt dig ang Herr mys, även om det är tråkigt att bli själv så har du ju funderat ett tag och då är det såklart rätt beslut!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vilken mysig blogg jag hittade här då : ) Jag länkar så jag hittar tillbaks igen!

    SvaraRadera
  4. Så skönt att du börjar må bättre! Vet inte mycket om Mr Mys, men om du har fattat ett beslut kring honom, så har du antagligen tänkt igenom och gjort rätt val ;) Men du är väl fortfarande Fröken Mys?? ;) :)
    Ha en fortsatt mysig onsdagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du har säkert övervägt Mr. Mys som det känns under en längre tid. Det har kännts ändå som ni har haft en ömsesidig relation med mycket respekt för varandra. Du verkar vara en mycket klok person Annika. Krya på dig nu så du får komma ut i friska luften. Många kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Skönt att du börjar att må bättre. Ja, det gäller att följa sin magkänsla och fatta rätt beslut...inte lätt alla gånger:)
    Underbar låt i ditt andra inlägg.

    Ha de gott och va rädd om dig.
    Styrkekramar Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika