tisdag 8 november 2011

Infektion......

Tänk sa just det innan operationen...jag får säkert en infektion..efteråt....

Vaknade inatt..hmm..hade så jä...ont! Tog tempen på morgonen..jodå feber...ringde NÄL..och fick en akuttid 11.15.
Stackars Josefine fick stressa som en galning från jobbet..för att hinna hämta mej..och köra mej dit! Hon har ju min bil..som bekant.

Tja in på mottagningen..ingen feber..men hög sänka...sedan träffade jag en fantastisk läkare!!
Blev undersökt...gjorde det ont...jaaaa...sedan körde hon även med ultraljud...togs ett par prover som jag får svar på om ett par dagar...provsvaret från op..hade inte kommit ännu.

Så hur som helst...fick två sorters medicin som jag skall äta i 10 dagar...samt att jag skall äta alvedon/ipren..också.
Jag som ALDRIG äter några tabletter...jo..alvedon ibland...annars inget.
Skall även hålla tempen under uppsikt resten av veckan....

Så här sitter jag nu i soffan..och känner mej..sådär!!!
Lilla mamma har varit på blixtvisit...hon har fixat sitt hår...blev såå fin lilla mamma!!! Sen skulle hon byta till vinterdäck.

Återigen en grå dag...ser ut ungf som jag känner mej!!!
Men men...blir snart bättre....!!!

Tack..ännu en gång för era fantastiska kommentarer...dom värmer..såå gott!!!!




Fröken Mys...önskar er alla en fortsatt mysig dag!!
Din bok..är snart full av skrivna blad...tänk på att det är du..som fyller boken..så gör varje dag till den bästa!!

Hur svårt det än kan vara ibland..så vet vi..att det iaf så småningom blir bättre!!!
Det gäller, att ta vara på det lilla, i livet!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hade varit jättetrevligt med en fika tillsammans!
    Krya på dej-kramar!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Men lilla gumman! Det var väl inte kul att det skulle bli sån skit också,uppe på allt annat...Krya på dej nu vänne...Du jag kom aldrig tomhänt från U_D Massa gula kassar överallt nu...Kram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Men vilken otur att få en infektion :(
    Hoppas de snart känns bättre.
    Ha en skön kväll och bara mys så gott de går.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Mysan du goa .Japp så ligger vi då i varsin soffa och jäser. Jag kan då säga att jag har en del fula ord på G varje gång jag ska få igång eländet (kroppen),hahaa. Men nu ska jag hålla tummarna för att du piggar på dig och inte får nån inf. Joo piller här med. Och jag gillar inte heller de. Men att ta Alvedon just nu är som att spotta i havet så man får ta till lite tyngre artelleri. Nää vet du vad Mysan vi ska kämpa för vi ska ju sitta på Snäckan i vår.Tänker på dig..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Tittar in för att önska dig en krya på dig hälsning och tacka för dina söta kommentarer.
    Hoppas morgondagen blir bättre.

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika