fredag 18 november 2011

Gokväll på er.....

Tänk..idag har jag varit ute och gått..med lilla mamma...
Första stoppet...hihi..blev på Lejas....blev bjuden på fika..men tyvärr..ingenting smakar mej. Ungf som om jag skulle tappa smaken...allt smakar bara metall....hmmm....

Josefine kom också en sväng..hon hade varit hos sjukgymnasten...så nu håller vi tummarna för...
Att hon får den hjälp hon behöver...och att hon blir bra!!!!

Sen fortsatte mamma och jag lite på stan...men kan säga..när vi var på hemväg...visste jag inte hur..jag skulle orka gå hem.
Men skam den som ger sig...allt går!!!

Tja..vad har hänt annars...??
Har fått mina journaler..från gyn....så nu väntar jag bara på papper från Patientförsäkringen.

Sen har jag fått ett tfn samtal..som jag har väntat på.
Var ett givande samtal...vi pratade i nästan två timmar...sedan träffades vi och gick en promenad..och då gick ytterligare två tim....
Var som sagt givande!!!!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!!
Kryp upp i soffhörnan..dra filten om er..drick ngt varmt...tex glögg..mys och bara ha det gott!!!
Kramas lite extra med den du tycker om....var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Tittar in för att önska dej en mysig helg och en krya på dej kram.
    Kan det månne vara en ny Mr Mys på G hihi ?
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika