torsdag 17 november 2011

Godmorgon..på er....

TACK alla underbara för era kommentarer!!! Hälsningar till mej att jag skall krya på mej osv...
Visst är det fantastiskt...vi känner inte varandra överhuvudtaget..egentligen..och ändå!!
Känns det som jag känner vissa av er!!!

Det är bl a detta som gör det så kul att blogga!!!

Idag är en grå dag..hur jag nu kan se det...är ju fortfarande mörkt utanför.....
Men ser på himlen...att den är grå....

Sovit ganska bra...är ju uppe flera ggr..pga bl a att jag svettas så.....

Tycker att jag mår bra...tanken slog mej i morse...jag har inte ätit en enda värktabl..sen jag blev opererad. Klart att det gjort ont..men inseer att jag har en hög smärttröskel.
Enda smärtstillande jag fick..var på Uva..

Tänkte även på på...väldigt vad jag tänker...haha....
Att när man ligger på las..väldigt vad dom är generösa...med just tabletter!!
Ett evigt tjatande...om att jag skulle äta..panodil..diklofenak...osv...vill inte...behöver inte...och äter aldrig annat än alvedon någon gång...för huvudvärk!

Nu skall jag gå och ta min underbara!!! antibiotika...sedan en dusch....

Sen om ngn timma..kommer min lilla mamma hit..och skall stanna över helgen!

Fröken Mys...önskar er alla en fortsatt underbar dag!!

Ta fram din bok...bläddra lite i den..du ser att den börjar fyllas med dina..skrivna blad!
Men fortfarande är dagens blad..oskrivet!!! Det är som du vet...bara du som kan skriva det...och gör därför dagen till din bästa!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Flott, det går rett vei for deg..))


    kos deg med boken og dagen..))

    Klem

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Kul att du piggar på dej dag för dag...Visst "känner " vi varann nu,känns så iallafall. Man bryr sig om varandra,härligt! tack för titte,nyss hemkommen från far,nu möte det går iett men då ska jag NJUTA i stugan i helgen istället! Kram på dej o hälsa lilla mamma ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika