onsdag 2 november 2011

Godmorgon.....

Dimma, grått och regnet hänger i luften....känns som vädret är lite med mig idag..
Vad menar jag då med detta..??
Tja som ni säkert förstått, så är dagen idag..sådär....

Men positiv som jag är..så gäller det att göra det bästa av allt!!

Sitter just nu och tittar på nyhetsmorgon...för att få tiden att gå..hihi..magen kurrar och man är väl Aldrig så hungrig!! Som när man inte får äta!!!

Skall hämta Josefine sedan, så hon är gullig och följer med mej dit....sedan på sen em..kommer Yohanna och hämtar mej. Hoppas att jag får åka hem..men det beror helt på hur jag mår!
Sen är meningen att jag skall sova hos Josefine och Niklas inatt..

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!!
Var rädda om er och varandra!!!  Kom ihåg...Livet är inte de dagar som har passerat...det är dagarna du minns!!
Det är bara du..som kan skapa och göra dagen till din egen..så gör därför alltid det bästa av varje dag!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Sitter i samma dimma och lite smådrissel i luften, men det är milt ute, 12 grader!

    Hoppas det går bra idag och att man kan fixa till dig och att du får komma hem och sova hos din dotter.

    Nej, jag känner inte Mattias West, jag har bara läst om honom, men vilken anläggning han har! Och kommer att få, hoppas det kommer att gå bra, på sommaren är det ju ett fantastiskt läge!
    Ja, nu med, men inte lika mycket folk.

    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken underbar blogg du har :0) Skall kika runt lännge här nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håper det har gått bra med deg i dag..))

    At du får dra hjem og sove hos din datter..))

    tenker på deg.:))

    Klem

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! hoppas allt gått väl i dag! passa på att bli lite ompysslad när du är hos de dina ;) på återseende! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Fina avslutningsord, min vän..
    önskar dig en fin kväll - och att du får komma hem..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej min goa Mysan..Hoppas att allt har gått som smort med dig. Att du fått komma hem och gosar dig hos de dina nu. Tänkt på dig idag. Massor av mys och gosigheter till dig. Ta nu riktigt bra hand om dig hjärtat. Jo jag har mail...lisa.o@bredband.net och jag skulle bli så glad de vet du...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  7. Hoppas det gick bra för dej idag och att du fick åka hem till dottern å sova gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Usch, det är det värsta som finns, nästan, att sitta och vänta på att åka iväg på undersökning. Jag hoppas att allt gick bra så att du fick åka hem till din dotter igårkväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika