söndag 20 november 2011

God söndagsmorgon.....!!!

Är SÅ Tacksam...och rörd över alla era "goa" kommentarer!!!
Ännu en gång...Tänk..att ni bryr er så om "lilla mej"!
Så reser mej upp och niger djupt...och säger ännu en gång...TACK!

Idag är ännu en mulen och grå dag..men varmt...+9c.

Lilla mamma skall åka hem idag..men innan dess skall vi ta en sväng till Blomsterlandet!

Kan inte..släppa tankarna och funderingarna runt vissa saker....
Hur kan en människa som man tror att man känt....visa upp en helt annan sida av sig själv?
Förstår inte hur en människa...egentligen...kan vara två....?

Jag är en genomärlig människa...och hoppas att min omgivning tycker att jag är snäll och ödmjuk!
Kan då inte förstå...hur denne någon...(eller på ett sätt kan jag det...)..kan prata så illa om mej..eller rent ut sagt vara elak!
Måste säga, att det gjorde mej både förbannand och ledsen...!!!
Men det är..ett sätt att klara sig själv...jag vet det!

Jag gjorde slut på relationen.. med dej Christian alias Mr Mys....och då vill jag inte ha massa "skitsnack" bakom ryggen!!!!

Jag önskar... er alla en underbar söndag!!!!

Fånga dagen som är idag..planera inte alltför långt fram..utan lev i nuet!! Försök att se varje dag, som en gåva...och gör ngt positivt av din dag....!
Dröm om morgondagen...minns gårdagen...Lev idag!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tack ska du ha själv...Förstår att du är en genomärlig person.Det du säger om vissa personer känner jag igen själv du! Man är ju över femtio nu så man har vart med om ett par tråkiga incidenter som gör att man tvivlar på folk.Är otroligt rädd för att bli "genomkompis" med nån för är rädd att bli sårad igen...det sitter i..Kramis Gunilla tänker på dej ♥

    SvaraRadera
  2. Usch då, det lät inte kul, med skitsnack, när relationen avslutades! :( Men en del reagerar ju tyvärr så... Hoppas du struntar i det och går vidare!
    Önskar dej en fantastisk söndagkväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika