måndag 28 november 2011

Duktiga..jag...!!!

Ibland måste man få ge sig själv liite beröm...haha....

Efter fikat med Lisbeth..gick jag hem och dammsög.
Sedan satte jag mej i min lilla bil och åkte hem till Karin....när hon fick se mej..sa hon..man ser att detta har tagit på dej....

På hemvägen från Karin..åkte jag och tvättade bilen....sen hem..putsade vardagsrumms fönstret....bakat tårtbotten...


Gjort pepparkaksdigestive...

Även gjort ostkaka....

Strukit tvätten....PHU..så nu är jag helt slut!!
Men känner mej såå duktig!!!

Tog ett par bilder på servisen jag fick igår.....
 Den är vit...som ni ser..hihi...med en guldkant..och dom små blommorna är också guldfärgade....
Tror det kommer att bli såå fint att duka med till jul!!!
Bara ett litet bekymmer...eller bekymmer och bekymmer....var skall jag ha den..hahaha...

Jag önskar er alla ...en fortsatt mysig kväll!!
Var rädda om er och varandra!! Lev här och nu..för som du vet...så kan livet förändras i ett slag!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Vad du hunnit med idag! Härligt!
    Servisen är underbar! Blir toppen till jul och nyår och vid alla andra tillfällen också! ;)
    Ha en skön Måndagkväll, kära du!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Åh! Så duktig du är ser jätte gott ut och servisen blir så fin till jul...ser de positiva nu kanske du måste hitta ett fint skåp att sätta den i thihi kanske en loppis runda och sedan en dejt med en vit pensel:-)
    Va rädd om dig!
    Kram wivi

    SvaraRadera
  3. Ja aldrig får man nog av förvaring, och serviser tar plats. Tack för din underbara värmande kommentar om min juldukning! Jag är helt överväldigad av all respons.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jag vill att du ska veta att jag blir så glad för dina kommentarer på min blogg :O) TACK!!!
    Servisen är jättefin. Utrymmen fattas det alltid tycker jag. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  5. Men vilken godiskaka.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Hej, servisen är jätte fin!!! kram Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika