onsdag 19 oktober 2011

God förmiddag.....!!!

Just nu visar sig oktober från sin bästa sida. Blåser iof sig..men solen skiner!!
Men..helt plötsligt vräker regnet ner...trots sol...och så har det gjort nu av och till hela morgonen!

Började dagen..med låångt frukostmys..med Mr Mys.....
Frukost i lugn och ro...kan fortfarande inte förstå...?? Hur i hela fridens namn..kan vi ha såå mycket att prata om?? Det är sällan tyst....vi stöter och blöter olika saker..ja det är heelt otroligt!!!
Älskar långfrukostar...som ni vet....och idag blev det två timmar...underbart!!!

Fick ett sms av Mr Mys..härom dagen...." Fröken Mys + Herr Mys = Supermysigt!! "
Precis så är det!!!

I natt har jag sovit såå dåligt...eller sovit...känns bara som jag legat och blundat!! 05.15 blev jag klarvaken..var övertygad om att jag fick ett sms...det lät precis så!!!
Men..jag hade ju tfn på ljudlös..och hade jag fått ngt?? Nej....visst är det konstigt hur man kan "höra" eller få för sig saker!!

Så vad händer mera idag...?
Skall luncha med Åsa...och sedan skall jag ta en kopp med älskade Yohanna!
Får väl se..om jag även kan få till en liiten träff med Josefine!

Nej mina vänner..nu skall jag damma av och ta en sväng med dammsugaren!!

Fröken Mys..önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!

Minns det som hände igår..dröm om morgondagen...men ta vara på just denna dag..och njut här och nu!!!
Var rädda om er...för just DU är värdefull för någon!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika