fredag 29 juli 2011

Godmorgon......

Vaknade en timma senare än igår...av kaffedoft igen..
Kanske skulle be damen komma upp en trappa..när hennes kaffe är klart...hihi

Ser ut att bli en dag med solidis...men helt vindstilla..och varmt!!!

Om en stund kommer min lilla mamma, och skall vara här över helgen. Josefine och Niklas skall förmodligen låna hennes lägenhet.idag och i morgon.

Annars blir det väl en ganska lugn dag...gå lite på stan...fika...äta en langos...ev en tur till Snäckan...vi får se vad vi gör.....

Önskar er alla en underbar dag!
Fundera inte på gårdagen...el över morgondagen...utan lev och gör det bästa av denna dagen!!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej vännen =) Jag hoppas att allt är bra med dig? Hoppas att din runda på stan bli bra ?
    Här hemma har bloggandet legat på vila några dagar nu när vi äntligen fick chansen att måla om vårat hus Vitt.
    Så nu är vi äntligen klara och ute regnar det idag så då passa jag på att besöka er andra fina människor =). Jag hoppas att du får en underbar helg och att du är rädd om dig tills vi hörs igen Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Finns ingenting som doftar så gott som nybryggt kaffe.Vad skoj att få besök av lilla mammsen.Ha nu en mysig dag rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej mysisen.. Ja du får hissa ner en korg till henne så hon kan fixa till fika åt dig. Härligt med lilla mamsen på besök. Åhh, langos är så gott. Ha de så bäst nu och var rädd om dig...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika