onsdag 27 juli 2011

Godmorgon.....

Vaknade 05.10..av en underbar kaffedoft!!! Ja inte hos mej alltså..utan hos grannen i lägenh..under mej!!!

Jag sover med delvis öppen balkongdörr..och genom den och in i mitt sovrum..letade sig denna underbara doft!!
Sen efter det har jag bara sovit lite...

När jag sen gick upp...var det såå dimmigt..ungf som när man är utomlands...ibland när man vaknar tex på Rhodos...är det dimmigt..men sedan spricker det upp och blir sol o fint.

Om det blir så här idag...vet jag inte. Men dimman är borta..solen visade sig för några minuter...men tror och hoppas att det blir en underbar...varm och solig dag!!!

Så vad händer idag då...?

Jag skall luncha med bästaste Lisbeth...och sedan förhoppningsvis...sola..behöver egentligen rensa..lite i skåpen..men äsch..det kan jag göra en annan dag!

Önskar nu Älskade Yohanna och Lina en underbar resa till Turkiet, och jag hoppas att ni myser och njuter!! Varmt behöver jag inte önska...haha..för det är ju såå otroligt varmt där!!!

Sen önskar jag Älskade Josefine och Niklas en härlig dag i Halmstad!!

Nu mina vänner skall jag sätta mej en stund i solen på balkongen..kanske ta påtåren där...:)

Önskar er alla en fantastisk dag!!

Måste bara citera ur "Alice i underlandet"..vilket jag tycker är såå bra...

Alice:" Vill du vara snäll och tala om för mej vilken väg jag skall ta härifrån."..

Katten:" Det beror på vart du vill komma....

Alice: " Det spelar inte så stor roll."..

Katten: " Då spelar det heller  ingen roll, vilken väg du tar ".

Alice: " så länge som jag kommer NÅGONSTANS "....

Katten: " Åh, det kommer du att göra...bara du går tillräckligt långt "....

Tycker detta är såå bra!!!! Var rädda om er och varandra!
Ge ett leende..eller säg ett hej..till ngn okänd..DU vet...att det kan göra hans/hennes..hela dag!!!

2 kommentarer:

  1. Det är ett mycket bra citat.
    Härligt att vakna av kaffedoft. Det är man inte så bortskämd med ;)

    SvaraRadera
  2. Ja så fina ord och så sanna gumman. Kaffe är en gudadryck man inte kan klara sig en dag utan. Inte denna kaffetant iallafall. Ha de så gott på balkongen nu och var rädd om dig...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika