söndag 19 juni 2011

Tänk...

Så skönt att det just nu, inte regnar! Har vräkt ner mer eller mindre hela dagen.

Yo och jag åkte inte till Snäckan, utan hon köpte med sig fikabröd så tog vi en kopp här ist.
Var ju inget väder för att sitta ute, så då var det lika bra att vara hemma!

Sen var jag hos bästaste Anki, blev bjuden på en underbart god paj med vaniljsås..mmm...

Nu skall jag fixa lite här hemma..kanske bl a byta gardiner i köket..jag får se vad jag hittar i gömmorna...haha.

Men innan jag slutar...måste jag lägga ut en av mina favoritlåtar just nu.....





Man blir såå berörd....
Så mina vänner var rädda om er och varandra..ta vara på tiden här och nu..tänk på att det är dom där små orden..som du säger ibland som verkligen kan betyda någonting.
 Berätta för henne/honom hur mycket du älskar vederbörande!!!

Ha nu en fortsatt underbar söndag!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar hos mej den värmde.
    Ha en skön Söndag .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Tack Annika, jag har jobbat hela dagen (en delad tur), men nu har jag gjort kväll och det känns extra skönt för det var sista arbetshelgen. Jag har bara 2 veckor kvar att arbeta, sedan har jag 6 veckor semester. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Mmmm, underbar låt och det är alldeles för få som kommer ihåg att säga såna saker till varandra medans det finns tillfälle tror jag. Blev fikadag här med. Bonusdottern tittade förbi en stund. Ja kanske ska vi slå till med lite vita HD och bli en Shabby Chic MC eller hur, hihi... Ha en fortsatt skön kväll hjärtat

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack du gumman för en bra låt! Jaa tänker mer o mer på att man ska säga till dom man tycker om att man GÖR det...Ha det gott vännen...Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika