söndag 26 juni 2011

Promenad....

Älskade Josefine och jag, har varit på en underbar promenad. Tyvärr får ni inte se några bilder...eftersom jag inte tog med mej mobilen!
Tänk..att vi mitt inne i stan har såå fina utsiktsplatser!
Vi gick bakvägen upp på Skansberget...vilken utsikt...fantastisk...över hela stan!!!

Vi sa flera ggr..tänk..vi är mitt i stan och ändå känns det som om vi vore ute på landet och gick i skogen.
En underbar liten damm ligger också påväg upp till utsiktsplatsen!
Någon dag..när det är fint väder...skall vi packa korgen och ta en fika där!

Nej nu skall jag fortsätta titta på " Du har mail "...undra hur många ggr..jag sett den?

Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Kikar in o önskar dej en god natt :)
    Sov sött.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika