torsdag 30 juni 2011

Ny blogg....

Ja då mina kära vänner...har jag startat upp ännu en blogg...!!
Bara precis kommit igång..det är en blogg som är helt olik den här.
Så är ni intresserade så heter den nya bloggen " Se möjligheterna, istället för hindren "

Idag har jag lunchat med Yo...vi satt ute..varit såå varmt!!!
Men för en stund sedan kom regnet...så nu är det mulet.....men regnar inte som tur är.

Skall strax göra mej i ordning och gå för att möta Josefine.
Sen skall vi ju gå på " Nattsudd " kika lite på stan..sen gå och ta en kopp kaffe eller kanske en cider..:)

Önskar er en fortsatt underbar kväll!! Var rädda om er och varandra...njut..och bara ha det bra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Kikar in o önskar en trevlig kväll:)
    Här är sol än med de kommer väl hit också de gråa förstår jag .
    Ska kika in i din nya blogg sen :)
    Ha de bäst
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hillojsan!!

    Vilken härlig kväll du har framför dig..mys med vänner är alltid bra!!

    Ny blogg!?..det låter spännande!!

    ha det gött! Kram Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika