lördag 25 juni 2011

Gäller att njuta....

Sitter i solen på balkongen och bloggar! Såå ljuvligt!
Gäller att passa på, för jag ser att molnen hopar sig...:(

Idag skulle jag haft besök av ett par släktingar, men den ena var sjuk..så då får vi lägga om planerna..hihi.

Lilla mamma och jag skall åka ut till Snäckan nu när det öppnar..och ta en fika där.

Annars tror jag att det blir en lugn dag! Hoppas på sol heeela dagen...så att vi senare kan sitta här och sola..även kunna äta middag här ute..vore underbart!!!

Önskar er alla en fortsatt härlig dag! Lev i nuet...vänta inte tills i morgon....! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt. Jag sitter också ute och bloggar men täckningen är "sådär" här på landet så jag ska väl snart hitta på något annat...som att läsa en av mina nya inredningstidningar :O)
    Ha en mysig fika med mamma.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej! så mysigt ni har det du o lilla mamma.. tittade efter dig på Liseberg :) efter som du skrev att ni kanske tog en sväng!! i bland är ju världen liten! får väl ta o visa upp mig framöver med! än så länge är man ju inte igenkänd! må så gott vännen! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Åh det låter trevligt det du...Jag nyss fått mat o snapschar av mannen...hahaha det märks redan! Nu vila o sen går vi på maten i kväll.Kram på dej Annika! Ps spela på en häst i kväll som heter Annika för som jag sa till gubben...har fler bloggvänner som heter det så då bäst o spela på den... ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika