onsdag 29 juni 2011

Älskar det.....

Detta väder alltså.....
Yo hämtade mej strax innan 09 i morse...åkte till Skeppsviken..var där tills klockan var 13...det räckte...
Då hade det även kommit en del människor...och det är bland det värsta jag vet...när folk...nästan sätter och lägger sig där jag sitter!!!
Förstår inte..hur man tänker...?




 Började med frukost..helt tyst och stilla..det enda vi hörde var vågornas kluckande...




Yo..påväg ut....

Årets första dopp....








Såå ljuvligt!!!

Nu är jag hemma igen...sitter och bloggar i solen på balkongen....snart dags för en dusch...annars har jag nog snart en insjö..där jag sitter..hihi...
Har ca +30c i skuggan...mmmmm.....

Ikväll blir det Snäckan en sväng, med Yo och Lina..bara såå mysigt!!

Mr Mys....är på kusten..så honom träffar jag inte idag.....

Önskar er alla en fortsatt underbar dag i solen!!! Njut..fånga dagen..och bara ha det bra!!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Bara så himla underbara bilder.Mysigt att vara ute tidigt och slippa alla som glor.Man kan bli arg för mindre! Ibland om jag är på det humöret kan jag fråga ursäka har jag något som är ditt??? *fniss*Jaa det är ju bara så himla gott .Sitter ute och myser nu med ett glas gott vin.Bara så gott.Ha en skön kväll rara du -Kraaamar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, vad underbart!!! Å frukost-picknick, vad gott! Är allt lite avundsjuk på dej, som bor så nära havet! Ha en underbar kväll, även om Mr Mys inte är hos dej ;)
    Kram! / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika