tisdag 17 maj 2011

Väder....

Gud vad det blåser...är sååå..trött på detta och även att jämt skriva om vädret. Men eftersom det inte verkar att bli bättre...måste jag klaga lite...!!!

Är sen sur också...på blogspot...vet att det skrivits kommentarer till mej som inte kommit fram.....undra var dom är och snurrar...?
Blir så trött...finns det ingen ansvarig på blogspot? Hade varit sååå trevligt att kunnat maila ngn...för jag har massor!!! av frågor!

Ännu en gång...överväger att gå tillbaka till blogg.se.

Varit en sväng hos bästaste Karin nu på em....fikade ute..men det var inget vidare...inte fikan alltså...utan att det var lite kallt!

Handlat lite på Torp och sedan hem.

Nu skall jag fixa en macka och en kopp kaffe...åt ju lunch tidigt idag.....:)

Sen skall jag bara slappa..bl a skall jag titta på " Såld på hus "  på tv:n ikv.....

Önskar er alla en fortsatt härlig kväll!!!
Kram/Annika......

5 kommentarer:

  1. Jaa samma här,förbannad när jag fått höra från fler stycken att dom kommenterat o det inte kommer med. Ja lika bra att spy galla,gillar inte blåsten heller,hahaha vi har det inte lätt! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen !
    Klicka på hjälp mellan mitt konto och logga ut så kan du få kontakt. Jag har mailat och fått svar. Annars finns det en hjälpmeny över mailen med massa kända problem mm som kan klicka på . Har du inte kommentarerna via mail ? Om inte så lägg till den tjänsten annars ,då är det i alla fall ingen risk att du missar någon.

    Hoppas något kan vara till hjälp.

    Kramar Bittan

    SvaraRadera
  3. Här i Dalarna regnar det bara :/ Usch vill ha sol och lite värme nu!

    Hoppas du får en trevlig kväll!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Hallå! Jag tittar också på såld på hus. Rätt kul! Annka

    SvaraRadera
  5. Hej, ja visst är det skumt med blogspot?! Inge skoj alls. Mina inlägg är också borta =( Hoppas det är på bättringvägarna liksom vädret =)

    Trevlig kväll
    Tessan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika