lördag 7 maj 2011

Stadens lugn.....

Vaknade tidigt till en solig morgon..fantastiskt..!

På med löparkläderna och gav mej ut...
Gick ner i Hasselbacken och där var jag tvungen att stanna lite...stod och tittade på en fiskmås som gjorde sin morgontoalett i Bäveån...samt tre änder...det såg ut som om dom hade stämt möte...simmade runt och tjatrade...stod där och log lite för mej själv...(tur att ingen såg mej...haha)

Sen när jag kom upp på torget..var det dom som håller staden ren..samt jag som var ute.
Underbart...tyst och skönt..alla dessa blomdofter..fåglarna som kvittrar och solen som skiner..kan man önska sig ngt mera...?!

Idag skall jag njuta av solen...dels på min balkong och sedan på Snäckan.
Skall hämta Yo efter jobbet och så skall vi åka dit en sväng...och bara ha det mysigt!

Annars en lugn och skön dag...måste lära mej att ta det lite lugnt ibland..men vill att det händer saker..och sedan har jag såå svårt att säga nej...men det börjar bli bättre!

Nu skall jag sätta på kaffet och fixa frukost! Skall bli såå gott!

Önskar er alla en underbar lördag, och TACK för era gulliga kommentarer....dom värmer!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja, jag håller igång i den öppna lite smått, men skriver mycket mer i den låsta.
    Det var en bättre lösning att ha en låst blogg, som finns hela tiden.
    Kram gumman
    Ha en bra dag!
    Stina

    SvaraRadera
  2. Härligt med en springtur på morgonen! Hoppas du får njuta av solen och ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig början på en skön lördag.Bara så himla gott när solen skinet.Jag blir så himla glad.Ha nu en skön lördag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika