söndag 22 maj 2011

Regn.....

Ja..det verkligen vräker ner....har varit mulet..hela dagen regnat av och till..men inte blåst och var ngt varmare. Men nu...verkligen det vräker ner!!!
Tror...om jag skall få sol och värme..att jag måste bo utomlands iaf..delar av året...

Mina mattor och duk...hade precis torkat på balkongen...men nu är dom genomsura igen....
Struntar i det...nu får dom ligga.....

Idag...startade jag ju upp dagen hos bästast Lisa..med frukost...såå mysigt och såå gott.
Hade lite huvudvärk när jag gick dit...beror på vad...abstinensen efter kaffet...hade inte druckit ngt innan jag gick dit.

Sen efter det hämtade jag Yo, så vi åkte till Torp..fikade..och handlade lite.

Köpte vit färg...så nu har jag målat ampeln som jag har i badrummet...den var blå tidigare...men nu är den vit.
Kom på det igår kväll...varför har jag inte målat den tidigare...hihi...

Sen ringde Pia...så hon har varit här på en fika....

Nu är det soffan och tv:n som gäller.....skall nog kika på filmen " Gone baby gone " ikv.

Önskar er alla en fortsatt härlig söndagskväll! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Halloj Annika
    Tack gumman för din kommentar,de går säkert bra med gubben :)
    De finns andra som har de värre:( obotliga saker...
    Visst blir allt så himla bra bara de får lite vitfärg på sig hi hi
    Ha de bäst vännen
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Hej !
    här försvann solen också. Vi hade precis hunnit lasta en kärra sten när det började ösregna så det blir ingen stenläggning ikväll.

    Ha en mysig start på veckan, förstår att dagen närmar sig och det känns tungt.Vet precis hur det är.

    Kramar Bittan

    SvaraRadera
  3. Oj vad trist, du får flytta upp till norra delen av landet, här rengnar det aldrig... nu är det så tort i alla rabatter, så, regn Välkommen!

    Kramar Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! I dag ser det ut som vädret håller upp! i går kväll kom det en störtskur villket o för sig var välbehövt.. Ha en skön dag! njuut av livet..kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika