onsdag 25 maj 2011

Godmorgon.....

Behöver inte skriva ngt om vädret...precis som igår nämligen.....

Skulle sprungit nu på morgonen...men orkar inte kämpa mot blåsten!!
Så nu har jag precis avnjutit frukosten, tillsammans med GP, Bohusläningen och nyhetsmorgon!

Skall om en stund fixa lite här hemma...bl a ta bort mattorna från balkongen och försöka få dom torra!

Sen skall jag luncha med Yohanna...träffa May-Britt en sväng..och senare skall nog Karin och jag ta en tur till Snäckan.

I morgon fm kommer dom och hämtar min dator...men skall försöka få in ett inlägg...innan jag blir av med den.
Sen får vi se..när jag får tillbaka den....hade ändå inte blivit så mycket bloggande i helgen...för
Älskade Josefine och jag åkter till Stockholm på fred morgon! Skall bli såååå mysigt!!

Önskar er alla en fortsatt underbar onsdag!!! Var rädda om er!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag.Tråkigt att ni har så dåligt väder inte skoj.Ja vad bra timeing med datorn.Ha nu det bara så gott i stockholm mys och njut.Ha en skön onsdag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Nu läste jag ett tips att man kommenterar som anonym då kan det funka...är så sur på blogger..Har skrivit massor med inlägg i fler dagar inget kommer med! Min man ska till stockholm fre-sön.Det är ju elitloppet!! Jag stannar o vårstädar stugan jag med syrran...hihihiskillnad va! Kram på dej o trevlig helg om vi ej hörs innan Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åhh Stockholm ha de underbart i denna ljuvliga stad.
    Min blogg strular så jag skriver kommentaren anonym hi hi .
    Ha de så fint
    Kramen Anette vita rosor .

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika