måndag 2 maj 2011

Godmorgon.....

Vill inte ha några nordliga vindar!!! Solen skiner..men som det brukar så blåser det. Termometern står på runt +8c.
Skillnad mot i lördags..när jag gick upp...då var det nästan +19c...
Blev ju lite bortskämd..nu när det har varit lite varmare...ja ja bara att hoppas att värmen kommer tillbaka..och det snart!!!
Tänk så grönt allting har blivit...och allt som blommar är så ljuvligt!

Nu skall jag strax gå och göra frukost...som jag skall avnjuta tillsammans med GP och Nyhetsmorgon!

Sen blir det till vårdcent...och dags för den vanliga B12 sprutan. Känner det lite i kroppen att det är dags.

Annars har jag inget spec planerat idag...kanske skulle ta och städa lite...eller nja..finns så mycket roligare saker att göra..hihi.
Önskar er alla en underbar måndag! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hallå vännen, här skiner solen men,........ det är skit kallt!!!!! Jag borde verkligen ta tag i trädgårdsarbete, men känns inte så lockande idag. kram Annka

    SvaraRadera
  2. Usch städa de lät inge kul :)
    Hoppas du haft en toppendag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!!

    ja brrr. så kallt det blev nu då! Vill ha sommarvärme nu :)

    Mamma måste också ta B12 sprutor och jag vet att det gör stor skillnade efter hon har fått den..piggelinsprutan kallar vi den1

    ha det gottis!! Kram Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika