fredag 1 april 2011

April...

Godmorgon!

Tänk..redan 1:a april. Tänker ännu en gång på pappas ord.." Se ett år bakåt..och du ser hur fort tiden går, men se ett år framåt Annika..och det är oändligt ".
Såå kloka ord!!

Idag är det ännu en grå..grå..dag Väntar på detta fantastiska väder som skulle komma nu i helgen. Men vart tog det vägen? Nu i helgen skall bli..grått...och mulet!
Här är ca +3c..och urtrist..väder. Himlen hänger på grantopparna!

Ja ja...vad kan jag göra åt det? Ingenting..så det gäller att göra det bästa av dagen!

Vad händer idag då?
Blir en tur på stan och en fika med lilla mamma, sen i eftermiddag kommer Carina och Gund hit på fika. Alltid kul att träffas!

Josefine ligger hemma..har fått influensan..inget kul när du är sjuk...Älskade unge!!!


 Kanske detta kort..kan pigga uipp dej..hihi..


Krya på dej!!!

Önskar er alla en fantastisk fredag! Glöm inte säga något underbart..till den/dom du älskar..och DU var rädd om dej!!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också att det blir fint väder.Låter som en mysig fredag.Hoppas att din dotter kryar på sej.Önskar dej en mysig fredag söta du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! du skriver alltid något tänkvärt i dina inlägg,har lagt till dig i min blogglista så jag ser när du gör nya inlägg ;) Ha en mysig dag med både Mor o vänner, och hoppas tösen kryar på sig,Varma kramizar Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika