söndag 27 mars 2011

Snöstorm.....

Utanför mitt fönster...ser det ut..så här nu.....



Blir tokig...igår satt vi ute och fikade och fick en föraning om vår.....men nu..full snöstorm..blir sååå trött!!
Som det snöar...lägger sig tack och lov inte på vägen...för det är så blött, men gräset är helt vitt nu.....

Bästaste Anki har varit här och fikat...tack snälla för hjälpen med köksfönstret!!! Tur att jag har vänner som inte...har höjdskräck!!!

Nu har jag sjunkit ner i soffan..och här tänker jag bli...resten av dagen/kvällen! Hi hi....

Jo måste ju säga...förstår varför " Ben Hur " har varit en favoritfilm..sedan jag var ung. Såg andra delen igår på tv....såå bra! Tur att smaken är olika...hihi....

Önskar er alla en fortsatt härlig söndag...och hoppas att solen skiner på er!!!

Glöm inte att ge nära och kära ett uppmuntrande ord....för ni vet....det kostar så lite!
Glöm heller inte.....att vara rädd om dej...för det finns bara en som du!!!!!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Fy för attan vad det snöar....Här på Skogsdlyckan är det vitt även på vägen och ca 8 cm som ligger på mitt balkongräcke.
    Nu tror jag att jag tar fram ögonbindeln.
    Grrrrrrrr !!!!!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika