tisdag 29 mars 2011

För jag har bara regn..hos mej....

Godmorgon mina vänner!

Tänk vilket konstigt väder vi har...i förrgår..snöstorm...igår sol och balkongväder...idag..grått..mulet...regn..och ca +3c. Blåser..här? nej hur kan ni tro det...el JO såklart att det gör det!!!

Började dagen..med frukost och GP i sängen...det är livskvalitet....men när jag kom ut i köket så hängde stryktvätten där och blängde på mej...kändes som den sa...hur länge skall jag hänga här då?
Ja ja..skall ta den om en stund...

Annars blir det en lugn dag...tanken slog mej...kanske skulle baka lite bröd..och även morotsrulltårta...för den tog försvann  i ett nafs....!
Har ju även balkongstolar som skall målas....
Ja som ni ser så har jag ju lite jag skulle kunna pyssla med!
Men..tja...tror jag drar mej tillbaka i soffan..med en kopp kaffe..och " Efter tio " med Malou..

Önskar er alla en underbar tisdag och hoppas att solen lyser på er! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ibland kommer man inte för att göra det som skall göras utan skjuter upp det. Har också tvätt som skulle behöva strykas men tänkte åka till Uppsala istället och handla idag.
    Lät spännande med morotsrulltårta.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika