måndag 21 mars 2011

Bonus dottern.....

Inte nog med att hela dagen varit grå...blåser som f.... och såå kallt, trots nästan +7c.

Idag har jag haft besök av Anneli...så mysigt...min lilla mamma sa igår..."då kommer ni att skratta mycket när ni ses "!
Precis så...har skrattat massor...vi har så kul ihop! Tänk...skulle egentligen kunna vara hennes mamma...vilket hon kallar mej...och jag kallar henne bonus!!!!

Träffade henne första gången när jag flyttade hit..där jag bor nu...det är snart 3 år sedan. Hon bodde då vägg i vägg med mej....
Sen har vi fortsatt att umgås...trots att hon flyttat från stan. Men vill man ngt så håller man kontakten och ses ändå!

Vi började med frukost när hon kom...avhandlade massor..över köksbordet....sen gick vi till Röda Rummet och tog en fika..innan hon skulle iväg och bl a fixa sin bil!

Jag gick och handlade fika bröd...sedan åkte jag hem till Yo och Lina en sväng...Yo förkyld...och Lina ont i nacken.....
Dom har fått det så mysigt...en mys lägenhet!!!

Annars har jag strukit och fixat....så nu är det vardagslyx....sjunkit ner i soffan och tittar lite på tv:n.



Önskar er en fortsatt bra måndag! Glöm inte att säga till någon..hur mycket du tycker om honom/henne....
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Härligt med vänskap .....och vad betyder egentligen ålder när man trivs och har kul ihop.
    Här har det också blåst kallt, det där med 15 grader som utlovades i småland har jag inte precis kännt. det ser så härligt ut när man är inne men så fort man kommer ut brrrrrrr.

    kram och ha en mysig kväll

    Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är det härligt med vänner! Ville gärna vara själv när jag var yngre men nu skulle jag inte klara mig utan mina kära väninnor:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika