torsdag 24 februari 2011

Vilken kväll.....

Efter att ha fikat hos Pia på jobbet, gick jag hem och fixade lite. Anki kom på fika och efter det hämtade älskade Josefine mej och vi åkte till Överby.

Gick runt och tittade lite i affärer och blev bjuden på fika! Tackar för det!
Sen gick vi på Maxi i lugn och ro och handlade mat..och vips..var klockan..20.30. Ut till bilen med varorna..jag öppnar hö bakdörr och stänger den..vilket jag INTE skulle gjort!!!

Vad händer..jo sidorutan åker ner....Där slet vi ett tag för att få upp den men icke sa nicke! Josefine ringde Niklas och han sa hur vi skulle göra..men NEJ.
Slutade med att jag satt i baksätet och pressade upp rutan med hjälp av en isskrapa..allt går..bara man ger sig tusan på det!

Josefine ringde Niklas så han mötte upp när vi kom till stan. Gud vad han slet och även Josefine...för att få upp denna ruta! För i dörren har förra ägaren..satt upp rutan med hjälp av en pinne inne i dörren. Långt om länge...lyckades Niklas få denna jäkla pinne på plats...:)
När Josefine och jag sen åkte vidare...kunde jag inte prata...så hackade jag tänder...frös som tusan...

Ja..det var våran lilla tripp....var hemma 21.45....

När jag kom hem...på med tjocka sockar..pyjamas och morgonrock...samt kokade en stor kopp kaffe...
 Ja du Josefine..vilka äventyr vi är ute på du och jag. Men kul har vi...hihi

Nu sitter jag och tittar på " Ice road truckers "..där kan vi prata om vinter..kyla och vinterväglag....

Tja...då var det väl snart dags att hoppa i säng...

Önskar er alla en God natt!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika