måndag 21 februari 2011

Vår i köket.....

Mmm..frukosten hos Anki var så god! Säger det igen...hennes hem är fantastiskt!
Efter frukosten åkte vi till Blomsterlandet. och där köpte jag tulpaner och en orkide´till mitt köksfönster!





Så otroligt vackra! Eftersom jag köpte nya blommor..var jag ju bara tvungen att byta gardiner också...blev så ljust och fint!

Lunchat med Yo, och sen kom även Josefine och Niklas till Lejas. Såå mysigt!
Är underbart att ha denna kontakten med sina döttrar! Älskar er av hela mitt hjärta!!!

Nu är det strax dags för en kopp kaffe och en macka!

Önskar er en fortsatt bra kväll! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Åååå vilken fin bild från ditt kök.Bara älskar tullisar så härliga.Verkar som du haft en kanondag.....Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tack så snäll du e....
    Och så fint det blev med nya blommor !!!
    Kram o natti natti från mig o Nickan......

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika