söndag 20 februari 2011

Rimfrost....

Åhh...så vackert det är ute...solen skiner på tallarna, som är fulla av rimfrost....ser ut som ett julkort!
Sen är det kallt idag..hade -19,3c när jag gick upp.

Sovit dåligt som vanligt. Vaknade 03.30 sen vet jag inte hur länge jag låg vaken...hade såå ont i min vä tumme. Inte kul..har börjat värka lite igen..och jag som var så glad att den var borta! Men kanske är ngt tillfälligt bara. Tyvärr är det lite svullet också. ja ja..blir nog bra!

Frukosterat som vanligt på helgen vid tv:n och Nyhetsmorgon.

Om ni kunde känna den doften jag känner nu här i lägenheten..mmm...det doftar så gott av nybakad äpplekaka!

Bästaste Anki kommer hit sen på kaffe och då tänker jag bjuda på nybakad kaka!

Älskade Yo kommer hit också..kan hända att vi senare i em tar en tur till Torp.

Önskar er alla en fantastisk dag och klä er varmt...om ni skall gå ut! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja nu är det ju inte skoj tidigt i morse var det 27 grader här nu 17 burr.Åååå vad gott det lukta när man gräddar äpplekaka kan känna den goa doften ända hit .mmmmmm vad gott.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika