torsdag 17 februari 2011

Mormors the-koppar....

God eftermiddag, på er alla!

Idag är det en gråmulen dag...blåser en del och ser ut som om det skulle kunna komma lite snö...
Men eftersom  jag inte vill det....så gör det nog inte det!

Var uppe ganska tidigt och gjorde en äpplepaj.

Så den bjöd jag Lisbeth på förut, när hon var här och fikade.



 Blev riktigt smaskig. Sen blandade jag ut, den laktosfria vaniljsåsen med lite laktosfri grädde...Mmmm

Älskar min mormors the-koppar så dom använder jag till kaffe ist....


Porslinet är ganska tunnt och dom är ju större än en vanlig kaffekopp, så det passar mej, perfekt!

Nu väntar jag på att Mr M skall komma hit, och även han skall få avnjuta pajen!

Önskar er alla, en fortsatt bra dag! Kram på er/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika