lördag 19 februari 2011

Lördagsmorgon....

Godmorgon!
Åhh..älskar dessa lördagsmornar! Vaknade tidigt...upp, fixa en god frukost..tända ett ljus..läsa GP..och titta lite på Nyhetsmorgon!


 Varit fullmåne i natt..förstår varför jag sovit sämre än vanligt. Är övertygad om att detta med just fullmånen påverkar oss!

Sen säger jag som jag brukar...Vilken dag det ser ut att bli idag. Solen har redan letat sig upp, och termometern visar på -14,9c. Är en riktig vinterdag..hmmm...var det någon som sa ngt om vår?
Vi får nog som sagt..vänta ett tag till!

Idag kommer bästaste Susanne på fika. Skall fixa en semla till kaffet. Jaha..tänker ni säkert..gör hon ingenting annat än  fikar och äter semlor. Nej..helt riktigt..haha....
Är ju såhär..att eftersom jag har varit hemma på heltid dom senaste 10 åren...ja just det...10 år..som tog vägen vart?
Men som min lilla mamma säger..."Tänk..så mycket som har hänt under dom åren".
Måste då, som ni säkert förstår..förgylla mina dagar med saker att göra!
Har ett stort socialt nätverk..vilket jag är så tacksam för! Mina vänner betyder oerhört mycket för mej!!
Tänk...vad gjorde man utan dom. Sen självklart...har jag ju min familj!
Mina Älskade döttrar..Yohanna och Josefine..och sist men inte minst lilla mamma!!

Ikväll är meningen att jag skall hem till Lisa på ett glas vin. Skall bli så mysigt!

Skrev ju igår att jag skulle lägga upp ett par bilder på det jag köpte igår.
Korten blev sådär....

 Svart tunika...som man knyter under brösten...från Vero Moda...

 Linne...var tanken att jag skulle ha det under tunikan..men dom är ungf lika långa..men kan tänka mej detta linne och en kort jacka över....
Spetsen i närbild....linnet kommer också från Vero Moda....

Hej och hå..detta blev ett långt morgon inlägg....:)

Önskar er alla en fantastisk lördag! Kram och var rädda om er/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika