fredag 18 februari 2011

Fredag...igen

Börjar detta inlägg med att skicka en tanke till min lilla moster! Idag skulle hon fyllt 89 år, men hon dog hastigt för 5 månader sedan.
Jag hoppas att du sitter där i din himmel,och firar ordentligt med kaffe och tårta!
Hoppas att min lilla pappa också är med och firar dej! Ge honom en stor kram från mej och säg att jag saknar honom!!!

Oj så fort veckorna går. Nu är det fredag igen. Men jag tycker  inte att det gör någonting just nu..att tiden går fort!
Vill att det skall bli ljusare och vår..snart!

Tänk om det såg ut såhär ute nu...


 Kan ju få drömma iaf....



Det ser ut att bli en fantastisk fredag! Solen håller på att leta fram sina strålar genom molnen..
Tänk att man skall bli så glad, bara det att solen visar sig. Underbart!
Termometern visar på nästan -9c men bättre sol och kallt än grått och varmare!

Så vad har jag på agendan (fint ord..:) ) idag? Skall träffa Boel vid midd tid, var ett tag sedan. Skall bli jättemysigt!
Sen i eftermiddag måste jag åka till Torp och handla..tror att Älskade Josefine följer med!
Annars...tja får se vad som händer, resten av denna fredagen.

Önskare er alla en fantastisk fredag och var rädda om er! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja, nu vill man att det ska gå fort fram till våren. Varenda solstrimma är välkommen.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika