söndag 27 februari 2011

Flytten....

Så var då flyttern över! Gick bra..bar inte så tunga saker! Hade jag gjort det..hade jag förmodligen inte kommit upp ur sängen i morgon!
Vi körde några vändor med påsar och kartonger. Är en jättemysig vindsvåning..det kommer att bli hur bra som helst, när dom kommer i ordning!
 Fick ett så gulligt sms av Yo förut...där hon bl a tackade finast mamma för hjälpen! Värmer ett modershjärta!!!!

Efter flytten åkte jag hem till bästaste Anki och blev bjuden på en underbar fika! Precis vad jag behövde efter att ha sprungit i trappor!



Har redan sjunkit ner i soffan..är skönt! Tror att jag skall tillbringa resten av kvällen här!
Sen blir det tv..både Solsidan och Wallander!

Önsker er en fortsatt fantastisk söndag! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika