fredag 25 februari 2011

Blåser...

Undrade vad det var som lät här i vardagsrummet för en stund sedan...? Så kom jag på...jäklar som det har börjat blåsa..det är vinden jag hör...termometern visar just nu på + 0,6 c. Skall tydligen bli snö inatt och i morgon...jaha så var vi där igen ..:(
Tittade precis ut..snöar inte..men regnar däremot.
Såå skönt att vara inne i värmen..har massor av levande ljus tända...underbart!
Nu skall jag se vem som åker ut i Let´s dance, sen väntar sängen..och boken.." Varför gråter inte Emma "
Den är så bra, samtidigt som den är så tragisk. Vilken styrka denna Emma besitter som har orkat resa sig, och gå vidare med sitt liv. Fantastiskt!
Tänk hur fantastisk människan är ändå..trots motgångar av varierande slag...så på ngt sätt så reser man sig alltid..och så småningom går man vidare!!

Nu önskar jag er en fortsatt mysig fredagskväll! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika