torsdag 27 januari 2011

IKEA


Har tillbringat hela dagen på IKEA, med Yo och Anki. Såå mysigt. Träffades vid 09.45, startade upp med frukost för 10 kronor. Sen satt vi nog och pratade iaf 2 timmar. Sen gick vi och kikade lite. Så var det dags för lunch, och kaffe och kanelbulle.
Helt otroligt, kaffe och bulle för 5 kronor!

När Anki och jag brukar träffas, så går tiden alltid så fort. Tänk så mycket kul vi har haft och har tillsammans. Tänker bl a på när vi jobbade ihop. Så mycket vi har skrattat och även fällt tårar ihop!
Är så glad att jag har dej som god vän!
När vi åkte hem,körde vi gamla vägen, ist för motorvägen. Är så vacker och vädret var perfekt.

Hem, en snabbis och sen träffade jag Josefine och Niklas på Cactuz en sväng!
Nu slappar jag i soffan och tittar lite på tv:n.

Önskar er en fortsatt bra kväll..och så småningom..Godnatt! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika