lördag 29 januari 2011

Bakdag..bl a..

Bakade lite nu på eftermiddagen. Det blev en drömtårta och en sockerkaka.
När jag ändå var igång passade jag även på att steka lite pannkakor.
Tänk så bra dom blir, trots att jag inte änvänder några ägg! En del tror inte att det fungerar, ägg är ju ett bindemedel. Men se, det fungerar utmärkt utan! Varför har jag inga ägg i då? Jo det hänger i, sedan Yohanna bl a var äggallergiker.
Så pannkakorna är gjorda på laktosfri mjölk ( eftersom jag är laktosintolerant ) lite salt och socker, samt mjöl.




Sen tog jag mej i kragen och putsade fönstren i vardagsrummet. Härligt att se ut..:)

Så nu kan jag med gott samvete sjunka ner i soffan och se lite på tv.
Ha en fortsatt bra kväll! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en effektiv dag!
    Så roligt att du är med i min lilla utlottning <3 KRAM från Sockenvägen

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika