fredag 12 januari 2024

47 år sedan…och Underbara dagar!

 God förmiddag på er!

Alltså vilka dagar vi hsr! Strålande sol, snö, kallt och vindstilla!





Då har det gått ännu en vecka och jag har haft Loke dessa dagar!
Härligt att ha honom, jag kommer ut på promenader och tänk så mycket kärlek man både får och ger!

Kom att tänka på, att den 10:e januari var det 47 år sedan, jag som 20 åring började min utbildning i Stockholm. Jag hade bara varit i Sthlm en gång tidigare, och jag hade ingen aning om, hur jag skulle ta mig från lägenheten i Akalla till skolan. 
Så jag ringde taxi, som körde mig dit!
Är en utbildning och jobb som jag aldrig ångrat och skulle jag få leva om mitt liv, hade valet av arbete varit självklart!

Nu 47 år senare, så är det den yngre generationens tur, att börja på utbildningen!

Njut av dagen och var rädda om er och varandra!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika