fredag 24 september 2021

Min dag…oc Höst..!!!

 God förmiddag på er!

Ja nu är hösten verkligen här! Även om löven ännu så länge inte skiftar så mycket i färg, så var det lite kyligt i morse! + 3 c.

Annars har det varit dåligt väder! Igår blåste det och regnet vräkte ner..så idag är det lite soldis och vindstilla! Märkligt hur det kan skifta!

Ja då har jag gått in i den ”riktiga” pensions åldern! Känns lite märkligt siffermässigt, men för övrigt känns det precis som innan!

Jag fyllde i tisdags och det var en otroligt lugn dag! En av mina vänner kom och sedan kom döttrarna och mitt barnbarn!

Denna fantastiska bukett fick jag av min yngsta med familj!





Onsdagen firade jag igen med några goda vänner, då bjöd jag på frukost/brunch


Ja det var två dagar som jag firat hemma. Jag har också blivit firad på sociala medier och även fått sms och kort och det är så kul!  Sedan har jag ju blivit firad ute, så vilka dagar jag haft! Underbara!

I morgon är det dags att fira igen! Då kommer döttrarna med familjer på middag! Det skall bli så mysigt och det är så härligt att träffas!!

Igår och idag har jag denna godingen

Och det kommer att bli många sådana här dagar framöver!!

Men nu mina vänner önskar jag er alla en fortsatt fin dag och helg!
Var rädda om er och varandra!
Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika