söndag 12 juli 2020

Längesedan sist...!!!

Hej på er denna soliga men blåsiga söndag!

Tittade precis efter när jag var här senast..och sade för mig själv..men var det så längesedan jag sist var här!

När jag sätter mig ner och funderar på vad som hänt sedan sist, så tänker jag, kanske inte så mycket, men visst det händer ju ngt varje dag!

Det har blivit ny månad så nu när vi inne en bra bit i Juli, och sommarvädret!! Tja det försvann väl för ett tag sedan. Inte så varmt längre, lite sol då och då och visst BLÅSER det!! Varje dag! Så tröttsamt!


 Jag har varit på kusten och där var det regn...

 Så vi fikade hemma.

Annars var lilla mamma med till affärerna och vi passade även på att fika på Hamnbageriet.

Innan jag åkte till mamma, var jag hos faster. Var med där för hemsjukvården och även läkare och sjuksköterska kom dit.
Faster mår rätt bra, och läkaren tyckte också det!

Sen har lilla goosen gjort sig illa i en framtass. Han har trampat på ngtvasst  men de vet inte vad. Så han har ätit smärtstillande, haft tratt inne och strumpa ute..lilla hjärtat! Återbesök på tisdag, men nu klarar han att gå utan strumpa och behöver heller inte tratten!


 I tisdags träffade jag A, var ett tag sedan sist, och nu passade vi på att ses på Lejas. Så härligt att de öppnat igen efter vattenläckan!
Tänk att bästa A hade gift sig ett par dagar tidigare! Äntligen säger jag och jag är så otroligt glad för deras skull!

 Onsdagen var det tidig morgonpromenad med min yngsta och Loke...

Sedan åkte jag till K och fikade. Härligt att kunna sitta ute...
 och tänk att kunna plocka jordgubbarna i landet och sedan äta dom till glassen. Det är lyx!!

 Säger det igen..är en lisa för själen att komma dit!

Efter det var jag på vårdcentralen och fick min andra TBE-spruta.

 Sen har det blivit tidiga morgonpromenader...
 min yngsta har jobbat nätter och då har jag gooosen!
 Lyxigt med färska frallor!!1

I går så hade jag döttrarna med sina familjer här på mat,,,





 Var så mysigt!

 Jag fick lite presenter av min yngsta och hennes man! Niger och Tacklar igen!!

 Detta är mitt absoluta favorit kaffe!!

Färgen på dessa rosor är så vacker. Tror aldrig att jag sett den tidigare!

Jag fick ett kuvert av min äldsta..och i det låg det en inbjudan till deras bröllop och även till namngivning åt lilla Sally! Dessa stora händelser sker på samma dag, och jag har vetat om detta ett tag!
Åhh så mysigt detta skall bli!!!

Annars har jag även fikat med L så klart, varit där idag!

Ja mina vänner detta var lite av vad jag gjort sedan jag sist var här!

Önskar er alla en fortsatt fin kväll!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika