måndag 13 april 2020

Påsken 2020......!!

Hej på er!

Ja som jag skrivit innan så var denna påsk minst sagt annorlunda! Jag har haft det jättebra, men så klart har jag saknat min lilla mamma!
Min vi hörs på telefonen och även via sms!

Påskafton var jag ju hos min yngsta och hennes man, och det var så mysigt och massor av god mat!


Jag började med sillen, och nästa tallrik tog jag inget kort på..inte heller på den goda tårtan!
Niger ännu en gång och säger Tack!

Ja då var det annandagen och Påsken är slut för denna gången, och hos mig tog den slut redan i går. Jag städade och plockade bort påsksakerna!

I dag var jag på BlomsterLandet och köpte lite till balkongen. kan säga att jag var ganska ensam där. Annars har jag gjort det som jag är ganska bra på..ha ha nämligen att fika!

Ja eftersom det inte händer så mycket här just nu så är det heller inte så mycket som jag har att skriva om!

Jag säger som många andra...Det kommer att gå över, men det tar sin tid. Jag hoppas att ni alla har det bra och att ni är rädda om er!

Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika