lördag 18 januari 2020

Ingen snö...utan bara Regn!

God middag!
Hoppas att ni mår och har det bra!

Ja då var det ju detta med väder igen. Undra om det är bland det första man pratar om när man träffar någon, tex ute på stan.
Hur som helst..här har det Blåst, som vanligt vilket det inte gör idag men det är grått och regnar! Så trist!! Jag vill ju ha snö..men se det kommer jag nog inte att få i år!

Vad har jag då hittat på dessa dagar?

Jag har passat Loke och även haft honom här hemma över natten, vilket gick jättebra! Jag bor på 3.e vån och har burit honom upp och ner, och det är ju så bra träning..haha

Tidigt i onsdags morse åkte jag till Torp för att möta upp A-C, så vi fikade på......
 Hade några så mysiga timmar.....så Tackar för dom....

Annars har jag varit hemma hos A-L och även fikat med Liselotte.

Fick så vackra tulpaner utav min yngsta..och om ni visste som de doftar..underbart!

Jag har nog aldrig tidigare känt att just tulpaner doftar så!

Nu mina vänner skall jag fortsätta att se på skidor och även ta en fika..så jag önskar er alla en fortsatt mysig dag och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


1 kommentar:

  1. Man blir glad av tulpaner :) De är så vackra.
    Du har en jättefin lägenhet. Förstår att du trivs där.
    Det är viktigt att man trivs där man bor tycker jag. Och känner sig trygg.
    Ha en fin vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika