måndag 21 oktober 2019

Att lämna blod...!!

God middag!

I morse var det dags för en så viktig sak!! Nämligen....

 Jag är så tacksam och glad, så länge jag kan lämna blod...

 I dag fick jag också en liten brosch....

 Sitter ju alltid en liten stund efteråt, vilket man skall.
Tänk första gången jag lämnade, då gick jag nästan direkt. Vad hände?? Jo jag höll på att svimma när jag kom ut.

Man får ju alltid ett litet "bidrag" när man lämnat. Finns allt från tröjor till glas och kaffemuggar. Jag skänker alltid mina pengar till Barncancerfonden, och det känns så bra! Är ju inte så mycket man skänker, men jag tänker att om vi är många som gör de,t så blir det en bra summa av det!!!

Efteråt var jag hemma hos Liselotte på fika.

Vad har annars hänt då?
 A-L och jag har varit på Göksäter....

Jag har varit på Överby och fikat med Susanne och det är alltid lika mysigt..vi har massor alltid att prata om..och inte att förglömma..vi skrattar massor!!

Annars så har ju hösten kommit, även om det varit varmt! Jag har aldrig varit med om så många vackra färger som i år!!

Det är helt magiskt...

I fredags var jag hos frissan, jämnade bara till mitt hår, för jag trivs bra i frisyren som jag har nu.
Efteråt åkte jag till Torp och hämtade lilla mamma. Så hon har varit här över helgen och också varit hos frissan.

 I lördags var det så dags igen för Göksäter. Lilla mamma ville gärna åka dit, så självklart gjorde vi det..och passade även på att ta en gofika!

innan lilla mamma brukar åka hem så är Snäckan självskriven, och så var det även i går!





Senare i går eftermiddag träffade jag min yngsta på Torp och hade ett par mysiga timmar med henne!

Nu önskar jag er en fortsatt fin måndag och vecka!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika