fredag 5 juli 2019

Presenter...!!!

Tänk att solen skiner och har gjort hela dagen..men då är det ju det där som ni redan vet...
BLÅSTEN!!!

Jag kan inte minnas när det var vindstilla senast?? Jo ibland när kvällen kommer, eller tidigt morgon, men inte annars!

I går morse var jag ute på en löptur och efter frukost osv, åkte jag till Torp, där A-L mötte upp...


Vi satt i några timmar och som vanligt pratade och pratade!
Efteråt passade jag på att handla och ringde min yngsta och frågade om de ville ha fika, så det köpte jag med mig och åkte dit.

Vi har inte träffats på ett tag för de har varit på bilsemester till Italien.
Så jag har tittat till huset!

Som Tack fick jag presenter....


 Jag blev så glad..!! Niger och Tackar igen!

Efter att vi fikat tittade vi på massor av bilder som de tagit! Fantastiska foton, och vilken resa de gjort!! Varmt har de haft..eller rättare sagt fruktansvärt varmt!!

'I morse var jag på frukost hos Liselotte och sedan hem, hämtade bilen och hämtade även min yngsta,
och såg åkte vi till Torp...
Blev bjuden...Tackar igen (även där)

I morgon skall jag hämta lilla mamma för då kommer hon med bussen, sedan får vi se vad vi hittar på i helgen!

Önskar er nu alla en fortsatt fin helg!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika