söndag 14 juli 2019

Göteborg...och Fika....!!!

Ännu en fin dag och nu är det måndag i morgon igen!

Vissa har semester, andra har inte börjat det ännu och en del har redan haft sin! Vad du än har så hoppas jag att allting är bra!

Jag har gjort det jag är bäst på...ha ha..fikat med goda vänner!

Som i dag...
Först startade jag dagen med en löptur, sedan var Liselotte här och efter det hämtade jag Lisa och så åkte vi till Slusscaféet i Trollhättan...




 Såå gott.....
 Ser ut som en leksaksbåt...

Jag tycker att det är så fantastiskt med hur slussar fungerar....


Efter att jag lämnat av Lisa, så hämtade jag min yngsta så åkte vi till Torp!

 Visst har vädret varit fantastiskt de senaste dagarna! Här en bild från min stad....

I fredags vid lunch blev jag hämtad av Agneta så åkte vi till Göteborg...

 Vi började med en räkmacka på Cappuccino. Satt där i flera timmar innan vi flanerade avenyn upp och sedan vidare till Liseberg...
 Där fikade vi och sedan gick vi i lugn och ro....

 Därifrån avenyn ner och till...
Där åt jag en sallad!

Alltså säger bara det!! Vilken dag, så fantastisk! Jag blev bjuden på allting, så niger och säger ett stort Tack igen!

Eftermiddagen och kvällen gick så fort och vi var borta i flera timmar. Tänk att ändå inte ha känt eller umgåtts i så många år, och ändå pratar vi nästan i munnen på varandra!!

Tänk så värdefullt det är med dessa vänner!!!

Jag har givetvis även sprungit och haft en mysfika med Lisbeth!

Men nu mina vänner, skall jag kika lite på tv... och hörde precis nu om en fruktansvärd flygplansolycka i Umeå!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Hej Hej! Kikar in och läser att du har känt av ditt hjärta. Fy vad obehagligt. Tur att det inte var en hjärtinfarkt.
    Tack för att jag får följa med på dina utflykter med fina bilder och go fika.
    Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika