torsdag 20 juni 2019

Liseberg med dem jag Älskar mest...och Röntgen...!!

Snart Midsommar..redan i morgon och regnet vräker ner!! Hoppas hoppas att helgen blir fin, jag tänker på alla som är lediga och skall mysa och ha det gott!
Tråkigt då, om det blir dåligt väder!

I tisdags hade jag långfika med Agneta på E H på Torp. Ja ni som följer mig, vet ju att det brukar bli långt när vi ses...

Blev bjuden på fikat och Tackar igen för det!

I går var en fantastisk dag!!
Så varmt och skönt..ljuvligt!
Startade dagen med en löptur och sedan till doktorn för mina leder.
Är suveränt för de har tillgång till röntgen en trappa ner, så när jag var klar hos dr, gick jag och röntgade mitt hö knä..så får vi se vad den säger!

Efter det åkte jag till A-L och njöt...

På eftermiddagen blev jag så hämtad av min yngsta och så åkte vi till Göteborg. Målet var Liseberg för det var det jag hade önskat mig i Mors dags present! På Liseberg mötte så min äldsta upp...










Var en helt fantastisk kväll och att då få förmånen att umgås med dem som jag Älskar mest..Ja då känner jag mig så Lycklig!!

Tack Älskade döttrar för en underbar kväll!

Nu skall jag strax göra mig i ordning för att möta upp Lisbeth och sedan blir det några timmars demo på City Gross här i stan.

Så mina vänner, nu önskar jag er alla en fantastisk Midsommar

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Tänk att direkt när jag kikar in här och börjar läsa och titta på bilderna så blir jag alltid så glad :) Du är utstrålar alltid så positiv energi. Härligt!!
    Och jag blir alltid lite avundsjuk på de ställen du har besökt. Det finns inte lika stort utbud av fikaställen, och när till stor stad. Önskar dig en riktigt trevlig och glad midsommar. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika