söndag 7 april 2019

Födelsedagskalas i dagarna två.....!!

Varit ännu ett par ljuvliga dagar!!

Suttit på balkongen med näsan i vädret, både i går och i dag! Älskar det!

I går morse var Lisa här på frukost och när hon gått hem, städade jag! Alltid skönt att göra det ordentligt, damma och tvätta golven!

Sen i går eftermiddag var det kalas hos J och N.  J fyller i morgon men jag har varit där både i går och i dag! Gäller att hänga med...haha.

Varit så mysigt och hon bjöd bl a på.....

 Jag älskar morotskaka, och denna var så god!!

Jag var vägen om BlomsterLandet innan och köpte en bukett....


I morse var det en löptur och efter den en smaskig frukost!!!
Kaffe, vatten, grekisk yoghurt, valnötter, kanel och päron som jag kokat med bl a kanel! Sååå gott!!

Sen var det frukost nr 2 hos Liselotte. Gott att gå bort och bli serverad!!
Ja sedan var det kalas igen och det har jag nyss kommit hem ifrån!

Tänka sig att J fyller 32 år i morgon!! Var har dessa år tagit vägen??
Blev extra påmind nu på eftermiddagen eftersom N.s bror med sambo och deras lilla kille också kom till kalaset! Sa det när jag såg honom..hur fort har åren gått??

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll och så hörs vi i morgon bitti igen!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika